Не маркетингом єдиним: значення політики
ІВ в інноваційних компаніях
Сьогодні будь-яка компанія, яка розроблює, створює та просуває продукти на ринку звичайно розуміє зростаючу потребу в оптимізації своєї маркетингової діяльності. Вибір та використання маркетингових стратегій дозволяє компаніям підтримувати довготривалі стосунки зі своїми споживачами, що сприятливо позначається на розвитку бізнесу в цілому
...детальніше.
21 жовтня 2020 І Індустрія: реклама, маркетинг та інші креативні послуги
Відповідальність онлайн-платформи при продажі
контрафактних товарів : рішення європейського суду
справедливості по справі COTY GERMANY & AMAZON
Ні для кого не секрет, що онлайн шопінг вже давно замінив усім нам звичні походи по магазинам. Проте, успіх продажу товарів онлайн, перш за все, зумовлений першочерговим вибором вигідної та ефективної моделі ведення торгівлі на просторах Інтернету
...детальніше.
12 червня 2020 І Індустрія: реклама, маркетинг та інші креативні послуги